Czy Twój system prowizyjny faktycznie wspiera cele firmy?

Motywacyjna funkcja systemu prowizyjnego nie zawsze jest tak oczywista jak nam się wydaje. Czasami firma motywuje nie do tego co sobie zaplanowała. Pracownicy mogą wypracowywać prowizję ale nie na tym co się najbardziej opłaca firmie lub w bardziej kreatywny sposób, który może nie być opłacalny dla firmy. Proste systemy prowizyjne nie uwzględniają wielu czynników, np danych z wielu źródeł. Nasze rozwiązania biorą to pod uwagę.

Znamy zagrożenia wynikające z implementacji systemu prowizyjnego opartego na niepoprawnych przesłankach. Nasze systemy prowizyjne są z powodzeniem od lat stosowane w wielu firmach. Pomagaliśmy je także wdrażać u jednej z trzech wiodących korporacji telekomunikacyjnych w Polsce.

Przy projektowaniu systemu prowizyjnego przyświeca nam jeden cel, aby cele Twoich pracowników były tożsame ze strategicznymi celami Twojej firmy.